2012. június 19., kedd

Közeleg a szörnyű nap

Drága Testvérem!

Négy éve ezen az éjszakán felriadtam. Görcsöltem, nem értettem, hogy miért. Majdnem ügyeletre mentünk. Aztán pár óra múlva hirtelen elmúlt. Azt hiszem ennek köze volt ahhoz, ami nem sokkal később történt! Megéreztem, de nem tudtam, hogy mit. Bárcsak tudtam volna! Bárcsak szólhattam volna, hogy ne szállj fel!
Nagyon hiányzol!

"Az emberek azt kérdezik: mi lesz a halál után? Erre így kell felelni: ha te nem csak szájaddal, hanem szívből mondod - legyen meg a te akaratod, ahogyan a földön, úgy a mennyben is - ez azt jelenti, ahogy ebben az ideiglenes létben, úgy az öröklétben is, neked gondolkodnod sem kell arról, mi lesz a halál után. Add át magad a mindenható akaratának, dicsőítve őt; tudván, hogy ő a szeretet - így hát mitől kellene félned? Krisztus haldokolva mondta: "Atyám! Rád bízom lelkemet!" Ha valaki ezeket a szavakat nem csak a szájával mondja, hanem tiszta szívből, akkor annak az embernek több nem kell.
Ha az én lelkem visszatér az atyához, akkor vele semmi, a legjobbon kívül, nem történhet."Lev Tolsztoj

Millió ölelés és puszi! Nagyon szeretlek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése