2012. szeptember 20., csütörtök

Tündérvirágszál

Szia Bátyus,

A Kislányunk már hivatalosan is a kislányunk. Megkaptuk a papírjait. Ma 3 hónapos. Tündérvirágszál. Úgy érzem már nem is tudnék élni nélküle. Gyönyörű kis gagyarászó kismanó.
Anya és Apa is imádja. Remélem látod Őket. Annyi boldogságot hozott az életükbe a mi kis csöppségünk. Alig várják, hogy lássák, nem tudnak betelni vele.
Hihetetlen ez az érzés. Néha fel sem tudom fogni. Sokszor este lefekvés után még megnézem a képeit, pedig vele vagyok egész nap.
Valamiért úgy érzem benne van a kezed a dologban! :)
Tudod, annyi idő után kimerem mondani, hogy boldog vagyok.

Szeretlek és nagyon hiányzol! Bízom benne, hogy Te is boldog vagy és látsz minket. Alig várom, hogy mesélhessek Rólad a mi kis Hercegnőknek.

Millió ölelés és puszi!

2 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon sokat gondoltam rátok. Keveset írtál, így nem mertelek zavarni. Most egy ideje nem voltam a blogok környékén. És lám milyen gyönyörű hírre léptem ide! Nagyon nagy gratuláció Nektek a pici lányhoz!!! Hidd el a legnagyobb boldogság az amikor ott szuszog melletted icinyke emberke! De ezt már te is tudod, hisz 3 hónapja veletek van a pici lány! Legyetek nagyon boldogok, és nagyon vigyázzatok rá!!! :-) Megkérdezhetem a picuri nevét?

    VálaszTörlés
  2. Szia Ágica,

    köszönöm a kedvességed! Mirjamnak hívják a kislányunkat, aki már nem is olyan kislány azóta! :) Ne haragudj, de régóta nem voltam fent. Már kézzel írok naplót és most abban vezetek mindent.

    Nektek is minden jót kívánok. Átnézek a blogodba, hogy mi újság Veletek!

    VálaszTörlés