2010. november 18., csütörtök

jó hír

Szia Bátyó,

tegnap vendégségben voltunk és későn értünk haza. Már nem bírtam írni. Cincin lovag unokatestvérénél voltunk. ranyos kisfiúk van, akiért sokat küzdöttek.
Jó hír: a vérzés megszünt. kicsit aggódtam, hogy most addig fogok vérezgetni, míg meg nem jön rendesen.
Tegnap kicsit elbizonytalanodtam.
Ketten is azt mondták, hogy ne siettessem így a dolgokat, mert akkor tuti nem sikerül. Na jó, nem ennyire durván mondták, de ez volt a lényeg. Hajlamos vagyok ezeket jelnek venni.
De nem, én nem akarom kihagyni a decembert. Hátha a Jézuska megajándékoz egy babával. Ez lenne a legeslegszebb ajándék.
Holnap megpróbálom felhívni az intézetet, hogy hogyan tovább....
Ja és megyek Adriennhez....aranyos lány, csak egy kicsit stikkes :), de erre felkészítettél.

Sok puszi,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése